Hunkemöllers misjon er å bli et elsket, sosialt og inkluderende merke - drevet av våre folk. Vi har over 900 butikker i 15 land og vi fortsetter å vokse. Våre planer om å utvide både i Europe og utenfor, skaper eksepsjonelle muligheter for de som har en lidenskap for detaljhandel. Faktisk, så er lidenskap en av våre seks verdier: moro, inkludernde, lidenskapelig, sexy, in-touch og inspirerende. Disse verdiene driver alt vi gjør, og sammen med vår voksende forpliktelse for personers, planetens og ulike samfunns velvære, bygger vi et merke justert etter kravene våre globale kunder og de som jobber for oss stiller.
Våre USPer er mange, men kjernen av det som gjør oss så spesielle er vår forpliktelse til service i verdensklasse, uansett hvilken kanal og uansett hvilken butikk. Denne forpliktelsen strekker seg til hvordan vi arbeider med hverandre og skaper også derfor et arbeidsmiljø i verdensklasse.

Våre Verdier

Passionate

Dette er vårt hjerte. Vi brenner for undertøy og service i verdensklasse. Våre Sheroes er sjarmerende. De er hengivne til familie, venner og deres favorittmerker, samt entusiastiske til alt de elsker!

Inspiring

Dette er vår motivasjon. Vi er kreative og tenker på "utsiden av boksen". Det som gjør oss unike, er at vi er proaktive, inspirert av våre omgivelser og oppmuntrende.

Fun

Dette er vår holdning. Vi nyter det vi gjør og det vises! Alt vi gjør starter med glitrende øyne og et stort smil. positiv energi er det som gjør oss til en leder i undertøyets verden.

Sexy

Dette er vår look. Vi er selvsikre og viser stolthet i vårt merke. Dette er en følelse som kommer fra innsiden og som skinner ved hvert steg vi tar i livet.

Inclusive

Det er oss. Vi ønsker alle velkommen og prøver å skape en mangfoldig og inkluderende merkevare og et inkluderende miljø for våre ansatte på Hunkemöller. Vi tror på en moteverden som representerer og hyller alle.

In-Touch

Dette er vår ånd. Vi lytter, samhandler og involverer andre. Og vi tilbyr vårt beste. Våre Sheroes forutser de siste trendene onlibe, vet alt om moteindustrien og er i kontakt med seg selv.

Sett opp jobbvarsel