Vi vil at servicen vår skal være bedre enn det kunden forventer, slik at de besøker butikkene og nettsidene våre ofte og anbefaler oss til venner og familie. For å skape den perfekte kundeopplevelsen – fra en hjertelig velkomst, gjennom inspirerende og hjelpsomme råd i butikken og i prøverommet, til 'kiss goodbye' – må de ansatte være godt informert og oppmuntres til å gjøre sitt aller beste. For å få til dette har vi investert mer enn noen gang i opplæring og utvikling.

Bli en ekspert

Vi tror at opplæringen blir enda bedre hvis den er så morsom og tilgjengelig som mulig. Vår World-Class Training inkluderer et sett av opplærings- og utviklingsmoduler som får frem det beste i våre ansatte. Vår online opplæringsplattform, Hunkemöller Academy, gjør det mulig for oss å gjøre våre allerede engasjerte ansatte til virkelig gode ambassadører for merkevaren vår. De ansatte blir eksperter innenfor ulike felt, fra BH-eksperter til eksperter på OmniChannel. Takket være Hunkemöller Academy, kan de ansatte også bli sertifiserte etter at de har fullført hvert nivå av opplæringen. 
Great development of our employees through the HKM Academy!
Great development of our employees through the HKM Academy!

WORLD CLASS training

En designledet produktkunnskap er en essensiell del av opplæringen. Derfor lanserer Hunkemöller 8 produktvideoer i året som gir de ansatte informasjon om de kommende kolleksjonene og tips om hvordan de kan selge produktene!
Alle disse initiativene gjør det mulig for oss å utvikle den trygge, lidenskapelige og kunnskapsrike staben som Hunkemöller er kjent for. Vårt USP er World-Class Service og den uovertrufne lingerie-ekspertisen som våre ansatte kan skilte med.